2010年12月8日星期三

我的表妹表弟

在面書上看到表妹的status 轉了single
希望她ok啦
也可能是在耍花槍~ 唔知呢~
新一年送舊迎新也不錯丫
舊嘅唔去新嘅唔o黎



看見小表弟的黑眼圈跟眼袋都十分嚴重
(他已是小眼睛啦~ 還要睡眠不足,一副眼訓樣)

我﹕「嘩!你琴晚好夜訓呀? 隻眼咁細隻嘅?」

他點頭

我﹕「咁夜訓唔得個喎~ 你幾點訓覺呀?」

小表弟﹕「嗯~ 我…琴日8點幾休息,跟住我夜晚起左身
跟住我自己玩左一陣, 我自己同自己玩,o係我自己間房~
跟住玩玩下就訓左lu」

「我同我個公仔玩,我搣佢隻面呀~」(笑)

我(笑)﹕「哈~你搣佢隻面, 你訓著左o個陣佢又搣番你隻面呀~」

「係塊面唔係隻面呀」

小朋友都好攪笑~ 答問題都是超詳細,量詞又用錯唒

沒有留言: