2010年12月7日星期二

今日做appraisal, 勁慘啦我~
冇人肯勇闖鬼門關~
還要推我去死…
個個都扮哂忙叫老闆娘做我先
點先? 即係話我很清閒啦!!

老闆娘同我傾左超過半個鐘
當我從conference room 走出
個個都問點解咁耐
(其實我覺得這是正常時間囉~
之前做開都係咁上下時間)

但其他人呢~
只用了5 至15 分鐘!!

事後還要取笑我說﹕
「佢緊係好睇得起妳啦~ 同妳傾咁耐~
要催谷妳做接班人呀, 公司以後靠妳嘞~」

妖~ 我覺得我好慘囉~
簡直蝕底哂俾人呀~
咩都幫人擋哂~ 傷得好重囉~
嗚~ 我要心靈治療呀~
我要返鄉下 嗚~

說回我的分數
比我預期好啊
但我認為這是老闆娘在呃呃氹氹的把戲
如果下下都咁discouraging 嘅話
叫人邊屎有心機幫佢打工丫

又, 這份appraisal form 是昨天回到公司才寫的
我用了不到1 分鐘便完成
可想而知我張form 真係好有內涵…

老闆娘還說﹕「妳好好o架成日笑, 希望妳keep 住啦」
我笑容可掬咩? 我唔覺囉~
比起以前我覺得我笑容減少了就真啦…
我是住在「冰雪天地」的孩子啊

2 則留言:

yan 說...

我都要返鄉下呀~!!

Sarah 說...

哈~ 係lor~ 係時候返去打理下間祖屋嘞~