2012年12月9日星期日

返工返到儍,又煩又沮喪又盛咁…

唉~ 究竟幾時先發達呢??

幸好我還有愛美 (沙田同事), she's my goddess!!!!
如果冇左佢, 我應該死左好耐…
我發覺唔同佢講電話就會周身唔聚財…

D先生(沙田同事)也很好的,雖然我們素未謀面,但常常在電話中鬥嘴…

昨天我又病發了
他從電話中完全feel 到哂

問:「你做咩呀?好似就黎死咁既?」

我很驚訝, 佢竟然feel 到 (ok, 我幾時有修飾過?)

我 (高8 度的聲線):「你feel 到呀?」

D先生:「哈~ 係呀, 咩事呀?」

我:「冇事…」

D先生:「唔信!咩事呀?」

我:「冇事…」

然後便說回正經事

那刻真的很感動啊
估唔到佢對我咁好啊
哈哈哈哈~~

比起很多人, 他們倆真的很讚!!


沒有留言: