2012年4月21日星期六

牛仔很忙
我都很忙呀
每當有人問﹕「 點呀?」 「幾好嗎?」 的時候
我都只能說﹕「 我覺得我就o黎死囉!」
真的不懂回應
(又, 都已經面燶燶咁做緊啦, 突然被人一問, 真係會突然扯火, 好想o黎個大爆發!)
即使同事已回歸, 我都如常地忙!
好煩好躁好憂鬱!
頂! 他媽的!


又, 2月的「不人道朝九晚七生涯」
加班費果然是4位數
然後我又覺得我的朋友好慘
蝕底哂俾公司
真係世界艱難, 唉~



4月
見了很多親戚
親戚飯局 + 拜山
很忙呢~
見到喜歡的親人是ok 的
其餘的就…
特別喜歡的人是…
家姐阿哥還有他們的孩子
(註﹕ 我家姐是個美女啊!)
家住離島,閒時出海, 不亦樂乎!
好想住他們那邊啊
我要避世! 我要避世!



3月
兩個飯局
#1
親愛的某某從異國回來
lunch time跟大伙兒飲茶
匆匆忙忙的安排也匆匆忙忙的完事
親愛的某某都沒有變丫
頂多也是容光煥發心曠神怡了

「點呀有冇艷遇呀?」 有人問

答﹕「梗係冇啦~」

嗯! 好家室的人最好不要有囉!
又, 有又好冇又好正路都會話冇啦~



#2
回鄉探親(?!) 時認識了一名女生from 馬拉
工作關係她路過香港
想不到事隔數年仍可見面飯聚喝酒
好開心啊~
她是個大姐姐
(註﹕ 她也是個美女啊!)
能幹獨立, 也跟我們分享了很多
還說要替某位親愛的做媒
呵呵呵~ 係咪真架?
好期待啊~ 呵呵~

沒有留言: