2012年2月5日星期日

這幾個月忙得很,忙到仆X般的忙, 很久沒有到來, 也很久沒有上網…
即是–很久沒有到YOUTUBE, 很久沒有關心小豬, 很久沒有睇波, 很久沒有關心朋友… 也很久沒有溫書, 很久沒有做功課……
月尾考試實仆X啦~ 我要claim 返八成學費啊!!
又,在忙甚麼呢? 公事繁重啊!!! 心思都幾乎花在公事上
again~心思都幾乎花在公事上!! 又OT 又盛!!
唉! 我變左嘞~ 自己都覺得自己好陌生~~
唔想咁樣又可以點樣?? 除非我發左!!
又, 點解會咁忙呢? 唉~ 一言難盡……
一踏入2012年, 我經歷了很多很多很多……

又講返舊年丫~
我有弟婦嘞~
還記得傑傑弟弟嗎?
對啦! 傑傑弟弟去年12月(定係11月呢?) 結婚了!

又講返1月丫~
03.01.2012 新一年的第一個工作天
上班途中被人撞到仆X!!
真仆! 菠蘿蓋瘀左一大撻, 超慘情!

年廿九夜晚又痾又嘔
訓左兩日, 年初二睇醫生, 選擇有限,亦被索價HK$310.00
勁啦佢~ 勁發新年財!
年初四就要返工, 我個年假就咁冇左……

昨晚 annual dinner
大獎港幣一皮, 當然冇我份啦~
又特別加碼皮幾,當然亦冇我份啦~
不過見到舊同事很開心~ (以前同事到了現在的公司, 大家現在又是同事嘞~)
她亦不忘給我派利是(芸芸未婚一族只有我收到呢~ 呵~)
她說她老公好掛住我~ 呵呵~ (她老公也是舊同事啊)
同一時間她亦帶我social, 大家都說︰「Hello~ 我係xxx呀, 哦~傳聞中既xxx (我), 終於都見面嘞~」
然後被人捉住影相………

沒有留言: