2011年10月31日星期一

看電影



Real Steel





另一款 poster, 唔靚…


預期以外的好!
事前完全唔知內容講咩, 一心要睇機械人打拳
估唔到比預期更好, 好喜歡Max (狼人個仔)呀~
好想帶佢返屋企~
但睇到中途突然有一下想喊… 真係呢…
又, 買飛時我跟票務員說︰「唔該《鐵甲奇俠》」
咳咳…
唉~ 早知講 Real Steel 啦~



One Day






o岩o岩先知原來德國 03.11.2011 先上畫
叫 "Zwei an einem Tag" (two in one day)


又是預期以外的好!
一心以為一味情情塔塔 , 又唔係喎
化妝一流! 可以將女主角由美變醜再變美
1988年講到而家
成廿年的髮型同fashion, 好攪笑~
寫實,睇到連心都實埋…
我在邊睇邊鞋… 唉! 好無奈呀~
Dexter(男主角)的爸爸對他說﹕「 要過得就像Emma(女主角)仍在世一樣, 不然我這十年又是怎過的。」

爸爸好有智慧呢~ 令人頓時釋懐



Patricia Clarkson
Dexter 的媽媽, 呢個年紀都咁靚
後生時一定不得了





少年歌德的煩惱 / 少年維特的煩惱
(Die Leiden des jungen Werther)



德國電影節的電影@科學館, 座位舒服~
小說改編, 真人真事, 超慘情~ 又是令人無奈的 …
幸好結局大家都過得OK, 主角也一夜成名了
如果唔係我又鞋鞋聲啦~


事後我從wiki 看了歌德的生平
原來他是個猛人呢~
而黃襯藍色是他的標誌

沒有留言: