2011年10月21日星期五

18.10.2011
Champions League: SSC Neapel - FC Bayern (1:1)




原來荷蘭以外意大利的球員也是「好」對手
可能只是這球隊的問題, 對於這種踼球風格
我只能說: 「我接受唔到囉!」





Kroos 開波後99 秒就先開紀錄
開左個好頭好開心呢~








此時球迷們亦相當激動


但可惜越踢越唔對路, 我指對手呀
打陰濕波!

黑狗偷食白狗當災
人地推撞唔使罰
拜仁球員就狂領黃牌
包括德國Bieber, Gomez, Müller, Ribéry, 小豬
我記得o既都有5 個, 唔排除係5 個以上…
都是被「好人」 激親嘞~




Müller 俾人咁「夾」球證又覺得OK 囉


而小豬既牌係點o黎o既呢?
嗯… 係佢報復後換來的
事緣德國Bieber 開出角球之際
有人故意狂推兼插眼
球證只補多次罰球但冇俾牌
(我都唔服囉! 何況當事人)
結果在開出第二次角球時小豬忍無可忍出手嘞
推人兼批「月爭」

結果大家都領黃牌
看傻了眼! 小豬竟然咁做



值得一提
其實兩球都係拜仁入的






因為第二球係烏龍球 by 德國Bieber
好黑仔呢~


總結拜仁今場表現不濟
疲態盡現射門準確度低又冇力水


除了甲組賽事 又要應付國家比賽歐聯同歐冠盃
幾乎兩三日就比賽一次, 仲要穿州過省
超辛苦的
希望大家都好好保重身體唔好病
包括Robben
真係好想知佢幾時先傷癒復出囉
人工照收其他人就捱到殘哂
過分!

沒有留言: