2011年5月29日星期日

五月的第二三激已經完結
曲終人散, 好唔捨得!!

21.05.2011
Maroon 5 Live in Hong Kong



(唯一一張冇手震既相… cut 左長毛一半…)


超正!!
正如卓卓所言︰「一生人都要睇一次!」
真的, 不只一次, 還要一睇再睇…
希望明年可以encore~
真的, 估唔到Adam 咁有料
MV 中只有他一人可以食好野, 不禁會想﹕「其他member 唔會眼紅佢咩?」
原來真相是眼紅唔o黎…
完全
心服口服!
還有他那件白T, 曾經擔心過佢唔著白T, 幸好仍然是白T…

“I don’t mind spending everyday~ Out on your corner in the pouring rain~”

仲係好想唱啊~

又, 我被那些別人的男友歧視呢! 超慘…
如果可以同那群好high 的小洋妞一齊坐就好啦~




22.05.2011
五月天 Just Rock It~



抱開開眼界的心態去看五月天
湊湊熱鬧,親身感受一下現場氣氛
喚! 不得了! 會上癮的!給打敗了!
由20:30唱到00:00,超抵!
不知怎的, 明明是很high的場面, 但一看到歌詞我就邊high邊心痛~
好分裂, 變態! !
估唔到阿信真人幾靓仔喎~ (咁遠都睇到?) 冇錯! 咁遠都睇到…
我仲俾佢電親添~
他說了類似這樣的話, 很感謝我們,無論是認識了十年, 還是只有這四天, 又或是人生中僅此這天看他們表演的, 大家能到來這裡真的是很奇妙!
就係咁我電親o勒~
完場時還約定了2012 世界末日前老地方見, 真有夠狠啊!

2 則留言:

cheukyinling 說...

'she will be loved~~ she will be loved~~~'

點解擔心他不穿白T??
我都想再睇啊~~

Sarah 說...

我恨睇佢著白T 好耐O勒~ 係重頭戲啊!!!!