2011年4月17日星期日





Beastly
沒期望故沒失望
未至於是爛片(更甚的都見識過!)
就是平平無奇 (但假如我還是個中學生的話, 我應該會很喜歡的, 嗯! 我老o勒~)
友人說她友人說﹕「男主角勁靚仔呀!」
嗯! 真的各花入各眼!!
故事主旨 — 外貌不等於一切
很有教育意義呢~



又, 《3D肉蒲團》 好紅啊!
場次超多又場場full house
嘩~ 真係呢~ 香港電影業有救啊~

其實我想講
排隊買飛時我後面個大叔見人龍超長
不停在後面碎碎念
還要問我人龍是即場還是預售的
慌死買唔到飛咁款
輪到他買飛說﹕「肉補團仲有冇位?」
嗯! 肉。補。團 ?!

售票員在陰陰嘴笑
頂! 老淫蟲同我講o野o羅!
好想死!



電影前的晚餐
豉油西餐@花園餐廳
大件夾抵食


2 則留言:

cheukyinling 說...

我都想睇呢套,見你咁講,PPS/ 租碟算啦~~

Sarah 說...

係呀
適合中學生o睇既戲