2011年2月11日星期五

大年初六, 公司"outing"
去了一個鬼地方, 超辛苦~
結果我疲勞過度,衰左…
昨日請病假
「病左o既唔返工, 咁返工o既就冇咁易病啦」
我啦~ 真是好員工啊
亦都好為同事著想呢

又, 我地好勁呢
不約而同的在車站非法聚集
當我步行到車站時看見遠處有一群熟悉的身影
成個人定哂…
因為我根本唔識路
有人帶路真好
我仲斯斯然咁慢慢行埋去
(一大班人望住我龜速移動)

有人說﹕「妳遲到喎~ 我地咁多人等妳一個咋」

我﹕「又會啦~」

但係呢~
真係見到我之後就立即起行
嗯! 真的在等我呢!



又, 原來大家今日約了從異國回來的某某飲茶灌水
不幸地~
從來好事多磨
某某的車中途死火
大家緣慳一面
唉~ 灰~


沒有留言: