2011年2月1日星期二



在轉會窗關閉前一刻,費托上車o勒!

此事牽動了萬千球迷的情緒

包括我的同事,其中一個跟我說﹕

「頂!好sad呀!好似失戀咁呀!」

我﹕「哈哈~ 我明呀。 之前傳小豬會走我都好唔開心呀~」

同事﹕「而家唔係人地賣走佢呀, 係佢自己話要走o架! 好sad呀~」

「 D球員信唔過o架, 一D 都唔忠誠o架!」

我﹕「唔係~ 好忠誠呀~ 對錢好忠誠呀~ 5千萬鎊喎~ 」



有好多小朋友都因此而好傷心流淚…





我﹕「佢都叫王子呀~ 周圍都有王子o架~」

「 我覺得佢個樣怪怪地」

妹妹﹕「 唔係呀幾靚仔丫 」

我﹕「吓係咩?」

「唔知呢我睇唔慣呀我平時睇開乜乜物物呀邊個邊個呀o個D嘛」

「硬係覺得佢個樣怪怪地」

妹妹﹕「你睇埋哂D 岩岩蠶蠶」

「o個D先怪呀」

2 則留言:

yan 說...

諗深一層~
都係打份工啫~
會唔會為d 錢鬥氣吖?

球員都一樣啫~
咪將人地神化先得~
又唔係做人世~

Sarah 說...

球迷嘛~
係咁o架o勒~

不過呢~
當初係佢自己實牙實齒話自己唔會轉會啦