2010年12月31日星期五

知道我在哪裡嗎?
唉!我仲o係公司呀…
今日又冇得放早囉…頂!!
又係D 客累事啦~
追追追…
D job 趕到仆X…

我老闆仲勁!!
預早買定西餅叫我地下晝TEA
好明顯咁暗示俾我地班友仔聽唔使旨意放早啦!
妖!!!

雖然頂住度氣, 但一樣要慶祝~
明明大家都帶左飯,但又好即慶咁要去飲茶
TEA TIME 又狂隊西餅
(因為大家都要化悲憤為食量呀~ 我都隊o左兩件啦~)
我阿姐(以前的阿姐) 好型呀請飲野~
(佢仲慘~ 原本今日請左假,今朝老闆急召她回來, 故她邊做邊在碎碎念…)
說﹕「飲野丫~ 我請, 食西餅又唔飲野好DRY o架~ 」

飲飲食食…
大概豬扒就這樣煉成了
唉! 我就快變豬精嘞~

沒有留言: