2010年12月16日星期四

冬季最後一場主場賽事結束, 拜仁有慶祝活動
大家都盛裝赴會




其實小豬好有大佬feel
一著起老西就勁有江湖味
果然好吃得開啊!
(如果o係街見到佢我會有D驚囉…)
作為女生我都會好羨慕小豬啊
有名有利有地位又有超索女友
(其實我係咪應該要羨慕Sarah多D呢?)




另外,小豬前幾天也出席了一個fanclub 活動
同小朋友影相簽名問答咁~







羨慕~



妒忌~



酸~


席間小朋友問

「你身價多少呢?」

小豬﹕「這是球會事務啊!」

小朋友﹕「你會要小孩嗎?」

小豬﹕「當然會啦~ 但現在我只想投放時間在你們身上。
現時我家裡有隻拉布拉多,你家裡有飼養寵物嗎?」

小豬在轉話題…

嗯!這群小孩有夠狠啊~

沒有留言: