2010年11月30日星期二

又有新一輪不利消息加+豪門攻勢,叫人好焦急急急…

老費3億撬小豬打造新紅魔
費Sir嘅未來大計,就係以2,500萬鎊(約3億港元)收購德國球星舒韋恩史迪加,搵佢做新王朝核心。
同拜仁仲有18個月約嘅小豬,家陣連埋獎金計,周薪大約係15萬鎊(約180萬港元),絕對合乎曼聯嘅預算。
拜仁亦證實有英超球會展開收購,主帥尹戈爾透露:「如果有人開價去到2,500萬鎊,我哋唔可以唔理!」


Hey~ van Gaal
高層不是已教訓了你嗎?還在胡說八道
#%&@##%XX@%



見佢攬住小豬就嘔呀!
哼!#%&@##%XX@%

哼!!再講一次,他是荷蘭人~
在此祝福他早日回國飲荷蘭水~


哎呀~
好怕趕不上尾班車, 連最後機會都冇埋
點解呀?點解??
唉~
灰~ 比灰太狼更灰~
愛上萬人迷的辛酸!
酸!酸!真係好酸啊!
「平凡像我路過…… 情敵實在太多」
情敵還要是一群又一群的大男人…
鳴~ 好痛苦啊~


對於小豬的續約問題
早已作了壞打算
只希望他不要染上惡習
也不要接近壞份子太多
據聞豆豆(小碗豆)已不幸被傳染
…………





早已說過,只靠Casillas,遲早玩完。



「地上最強對最強」 巴塞vs皇馬 (5:0) 
本地時間4:00 展開的一場世紀打吡
開賽前已被譽為經典之戰 (el clásico)
想不到真的成了經典
睇到賽果很錯愕吧
輸也不要輸得太肉酸
「新銀河鑑隊」竟然捧蛋
只可以講句﹕「真係咩都有可能!」
也早說過, C朗也是不外如是,只是外界一味吹捧他


破了Casillas 的五指山


標準球迷
I’M LOVING IT



世界盃時看見韋拿的這撇鬚
覺得好樣衰
較早前他曾把它剃掉
我發覺我好唔慣囉~
原來這撇鬚好襯佢 XD




關於這場大戰
較早前在網上有抽獎
獎品是雙人來回香港至巴塞隆納機票+這場世紀大戰的門票2張
好明顯冇抽中我啦~
如果唔係我就…………

沒有留言: