2010年9月30日星期四

Champions League
28.09.2010
FC Basel vs. FC Bayern (1:2)

"Bastian Schweinsteiger was Bayern’s hero in Basel on Tuesday night"

好激動呀我~ 小豬入波呀~ 係小豬呀~ 仲係兩球添呀~
好叻呀~ 點算呀? 唔得嘞我要寫信俾佢讚o下佢先得

又, 我想講其實我冇睇囉…
唔係我唔睇而係冇得睇
好慘情啊~
連小豬入波都睇唔到, 人生仲有咩意義呢?


點都好啦羸波最緊要!


激動嘅唔止我一個囉~
睇下後面, 放哂火咁…






據網上資料
跟以往一樣拜仁都係落後在先
18mins Basel 先開紀錄







56mins被Müller 博到個12 碼
又係Müller 俾人蝦
辛苦哂嘞~

(Müller 嘅新波boot好搶眼啊,上場對緬恩斯開始著嘞~ 真係忍唔住要讚一下, 靚~ )




幸好射12碼有小豬親身上陣
追平 1:1





型!


89mins臨完場小豬入多一個自由球
以1:2 完場
好叻啊~






(好羨慕這堆人啊~)


van Gaal 都讚啊~




有聲有畫

沒有留言: