2010年9月26日星期日

Bundesliga
25.09.2010
Bayern vs Mainz (1:2)

又羸嘞~ 緬恩斯~
換句話說, 即是拜仁輸波嘞~
激死人呀…

沒有看比賽的人請不要被賽果欺騙, 以為拜仁入左1 球
其實這1 球是緬恩斯大方送的

這是一個烏龍波

拜仁係輸哂囉~
我都唔想咁講
但實在太傷我心嘞~
我一邊睇一邊替拜仁緊張
頭都痛埋… 是真痛啊~
睇波都睇得咁有壓力 咁我仲點解要睇呢?
我正在考慮不如只看國家隊比賽算了


開波冇耐就入1 粒啦~ 緬恩斯~





拜仁憑僅有的運氣「扳平」 1:1



可惜… 77mins 被緬恩斯追回






頹哂~





Müller 又俾人蝦嘞


緬恩斯只是個小球會 很多球員都是外借回來的
可能正因為咁
大家火花四濺

Holtby (20yrs) 值得留意


不單是球員年輕
教練都只得37yrs
型~


Coach: Bayern-van Gaal(L) and Mainz-Tuchel(R)


提到教練
我覺得van Gaal 真係要諗諗計變下陣先得
話唔定會擦出新火花呢
順帶一提, van Gaal 是荷蘭人!

沒有留言: