2010年9月25日星期六

今天的報章說︰

逾四成高小學童受情緒困擾

一項調查發現,四成三受訪高小學生受到情緒困擾,其中近一成半有嚴重情緒困擾,比率較南韓及內地高。當中包括在個人情緒、學業及人際關係都較差,亦較難感到生活樂趣。



中產子女學11技能 冀入名校

家長望子成龍,費盡心思;小一自行收生昨展開,有中產家長為助年幼子女躋身名校,月花近2萬元,安排專人教導11種技能,又聘請兩名家傭「一對一」照顧愛兒。專人上門教導, 由朝學到晚。




昨天小表弟的媽媽,即我舅父的老婆,有要事沒空接表弟回家
於是有勞我出手啦
這是晚上8 點, 他補習後


他一見我就不停跟我呻苦


「唉~ 好攰呀~」

我便秤下他的書包
嗯! 千斤重

我︰「嘩! 你個書包咁重嘅, 仲重過你呀」

表弟:「我今日多左3 本功課呀~」

我:「我幫你攞(書包)啦~」

表弟:「我自己揹 我平時都係自己揹o架 」
「唉~ 好攰呀~ 如果快D 到 6 年班就好嘞」

我:「咁你而家讀幾年班呀?」

表弟:「我而家2 年班, 我讀2B 班呀」

我:「點解想快D 到6 年班呀?」

表弟:「快D 到 6 年班就唔洗做咁多功課嘞」

我:「梗係唔係啦~ 6 年班仲多功課呀」

表弟:「吓~ 我…我而家D 功課有D 深有D 唔深」
「不過1 年班o個D 我都識哂,2 年班o個D 我有D 唔識」

我:「你幾點放學呀?」

表弟:「3 點… 3點…半」

我:「咁你食左o野未呀?」

表弟:「食左飯囉~ 12 點食飯」

我:「咁放左學有冇食o野呀?」

表弟:「返屋企食飯囉~」


他的意思是12點的午飯後一直餓著肚子到吃晚飯


我:「咁你有冇食早餐o架?」

表弟:「飲奶囉」

我:「淨係飲奶唔食o野呀? 咁咪會好肚餓囉」

表弟:「如果食埋o野就要6 點起身o架嘞」


小學生都早出晚歸, 還要捱肚餓
唉~ 痛苦的人生…

沒有留言: