2010年8月22日星期日



友人說她會在工作時黑面

我想說,我完全覺得冇問題囉~

我的上司們都是OK好的人
只要我做好份內事,他們都不會干預
我未試過對上司黑面
但我試過對客人黑面啊~ (自殺式行為)
雖然客人是大晒的
但我睬你都傻囉!
我都有阿媽生o架!我唔會忍你囉…如果你有心要玩o野嘅話

歌都有得唱啦~
「難道開不開心都同樣 才稱得上是修養
從一開始不反抗 一生不可反抗 怎麼可甘心這樣」

情緒可以控制,但面色控制唔到囉~
既然被嚇親會面青,害羞又會面紅
我搵唔到理由唔可以黑面喎

我明白人總有情緒
同樣地,我唔會介意別人黑面的
因為,我睬你都傻囉!

2 則留言:

cheukyinling 說...

「情緒可以控制,但面色控制唔到囉~
既然被嚇親會面青,害羞又會面紅
我搵唔到理由唔可以黑面喎 」
我好鐘意你呢段啊!!

Sarah 說...

vielen dank!!