2010年6月30日星期三

FIFA WORLD CUP

德國 vs 英格蘭
真係「左手又係肉,手背又係肉」
(都係自己忽肉呀)
無論那一隊勝出我都會好開心,同樣地,無論那隊被淘汰我都會唔捨得
好矛盾好複雜啊
英格蘭就咁玩完 唉~
德國o黎緊要對阿根廷 唉~
估唔到我會為球賽感到失落

溫馨提示︰
03.07.2010 22:00 HKT
阿根廷 VS 德國

球迷們~ 起錨嘞~



昨天回家路上聽到幾個大叔在討論世界盃
內容大概︰
「今晚踢咩呀?」
「西班牙對葡萄牙」
「唔使睇啦!梗係西班牙嬴啦~ 挑~葡萄牙,打埋哂D 鬼鼠波﹗X你XX~ 踢人撞人踩人就叻﹗冇得鬥呀﹗人地西班牙地方都大過哂你(葡萄牙)啦﹗冇得鬥呀! 打埋哂D 鬼鼠波﹗X你XX~」
「西德對英格蘭o個場又係,點都係西德嬴o架啦~ 人地(德國)踢整體o架嘛~ 英格蘭講名氣嘅~ 擺邊個邊個出o黎又話掂嘞~ 西德都高你(英格蘭)幾班啦~ 冇得打呀!有眼睇o架,佢地(英格蘭)依幾場真係踢得好差~」
「挑~ 法國一早出左局~ 瞧!巴西依D 收錢嘅,前幾屆o個場完全唔識踢o架!」
「人地(法國) 俾咁多褔利你(巴西) 個國家,為國家一定冇得傾呀,梗係為國家啦~ 同你爭隻杯仔做咩丫~ 落場踢o個班(球員)本身都有錢~ 梗係幫國家啦~」
「荷蘭都唔掂呀~ 瞧~ 靠對翼(左右翼)~ 嘿~ 加多對翼都飛唔起呀~」

總結: 我覺得大叔有point,我跟他一樣覺得葡萄牙好陰濕,打人踢人就叻~

沒有留言: