2010年4月28日星期三

去迪迪尼做足準備


我做了甚麼準備呢?
食物和水啊~
我知我知, 迪迪尼不能攜帶這些違禁品
可是越不能做的我就越想做,好﹗我就做俾你睇…
結果…… 闖關成功 yeah~
(我只是一心要闖關去, 沒有幹掉食物的打算)

香港迪迪尼都沒甚麼好介紹啦~
玩完幾轉SPACE MOUNTAIN都可以閃人啦

「去迪迪尼唔玩 SPACE MOUNTAIN 都唔好話俾人聽去過迪迪尼啦~」


唔講玩講食啦 (又係食)
我覺得迪迪尼餐廳的價格尚算合理丫~
一碗麵一碟飯不過幾十塊錢~
好歹也是主題公園丫,「味精拉麵」都差不多這個價

我吃點心+皇室芝士漢堡包
(中西合璧, 一睇就知我MADE IN HONG KONG 啦~)

「去迪迪尼唔o係裡面食o野都唔好話俾人聽去過迪迪尼啦~」








美心出品, 沒甚麼好不好
不特別好吃也不特別難吃




即叫即製, 是粗薯條啊~





HIGH SCHOOL MUSICAL
一日有三場表演 (咳咳~ 我睇足三場)

(又o黎)「去迪迪尼唔睇HIGH SCHOOL MUSICAL 都唔好話俾人聽去過迪迪尼啦~」

真心覺得好精彩~
台上表演的兩位女生很漂亮, 是「人靓聲甜 能歌善舞」的類別

看看小帥哥表演~








有很多「由客」不守秩序 (@?#★%**%)
幸好有正義的朋友為我主持公道~





回程前加碼, 整多支米奇雪糕批, 盛惠二十大元

AGAIN~ 「去迪迪尼唔整番支米奇都唔好話俾人聽去過迪迪尼啦~」

雖然米奇只是朱古力脆皮+雲尼拿味雪糕
但是我肯定這是加o左料的脆皮雪糕批
我食得出這個雲尼拿味雪糕比平時「些粉」買來的滑得多


不能跟唐老鴨合照, 好可惜啊~
最後竟然同占美尼合照~ 唉~


事後我說︰「得閒入o黎食o野都唔錯丫~」(又係食)

立刻被回贈一句︰「唔使俾入場費呀﹖」

嗯~ 我完全沒有想過這個問題…

沒有留言: