2009年12月10日星期四

LET’S GET WILD

話說前幾天是公司的貴賓到訪日,老闆早在個多月前已下令說﹕「貴賓到訪當天不可牛記。」
他已很順得人啦,只求我們穿斯文一點。
HEY~ 斯文的就不是我啦~~ RIGHT?
所以一切女性化的ITEMS, NO WAY~~
還有甚麼可選呢﹖西褲啦~~
嗯! 西褲,NO LA…
一,我冇西褲
二,我有一雙象腿,不好看呢
三,要配埋衫鞋袋,仲弊,好搵笨 ﹗﹗﹗
好啦,唯有翻開魔衣櫥找找看
ONE PIECE 幾件(已是我最斯文的衣服了)
AGAIN 斯文的就不是我啦~
我不甘平凡嘛,要加點個人特色
唯一的爆點就在TIGHT PANTS上
要一條特別的TIGHT PANTS
結果買了一條LACE的
一切大功告成

但我是麻甩嘛,著LACE好似唔係幾好喎?***
於是問問OL梁小姐及卓小姐意見
她們都說﹕「冇問題丫」
呵呵~有人支持,GREAT~
好啦,一心諗住當日要非爆不可,試探一下老闆會否被激到當場吐血
(我又任性又反叛又勇敢啊!)

點知...
在我要爆他一個措手不及的前夕,我遇上新歡
“ZEBRA-PRINT ONE PIECE”
於是「左手又係肉,手背又係肉」
我選擇了新歡

SO THAT ’S WHY 我冇爆到呢~~

***著LACE好似唔係幾好喎?
請參考”素顏”轉貼的
那邊廂
(好明顯,我真係好麻甩)

沒有留言: