2009年11月8日星期日

惡夢連連

被死纏 !
被非禮 !
被通緝 !

前兩項都不欲多提
被通緝的夢倒是第一次
驚嚇 但刺激
事原我買了一架AUDI-見圖 (我好疊水呢)



正在公路上飛馳 很爽很爽之際
轉彎時一不留神 炒o左
人車無事 但阻塞交通
自然有人報警 結果我大鑊啦
因為我無牌駕駛嘛
第一時間逃之夭夭
真係好驚好驚好驚
夢中全程都閃閃縮縮 左閃右避
俾亞蛇拉o左就死啦~
最後驚到醒o左


但不得不承認
一擲千金 + 犯法 + 怕被捕的情節
猶如跳降傘或跳Bungee Jump一樣
爽 + 緊張 + 刺激


我好變態呢~

1 則留言:

cheukyinling 說...

雖然對其他人來說,這個夢不 make sense,但在你身上,就make sense 到不行!!